Умови обміну або повернення товару

Умови обміну або повернення товару

Обмін (Повернення) придбаних в інтернет-магазині “accopmu.com.ua” товарів здійснюється за правилами, регламентованим законом про захист прав споживачів України.

Див. Текст Закону: Закон України про захист прав споживачів 

Відповідно до законодавства України існують дві ситуації, в яких ви можете повернути куплений у нас товар:

  • Товар Вам не підійшов
  • В процесі експлуатації товару протягом гарантійного терміну, був виявлений заводський брак

Більш детально по кожній ситуації повернення (обміну):

  1. Товар вам не підійшов – товар не має недоліків. Просто він вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірам. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» можлива тільки при дотриманні наступних умов:
  • з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі
  • товар не був у використанні, тобто є новим
  • збережені товарний вигляд, споживчі якості товару
  • збережені ярлики, бирки
  • збережений товарний чек

Споживач має право купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред’явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів. У разі обміну та повернення товару належної якості ви оплачуєте витрати на доставку товару.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:

  • з моменту покупки товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування (механічні ушкодження й ін.);
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або елемент комплектації товару.
  1. У процесі експлуатації товару протягом гарантійного терміну, був виявлений заводський брак (неякісний товар)

Товар був у використанні, тобто не є новим. Претензії до якості товару приймаються протягом 30 днів (гарантійний строк) з моменту продажу (див. Розділ “ГАРАНТІЯ”) при наявності фабричної упаковки, чека і на підставі письмової заяви, яка подається у двох примірниках. Один примірник видається покупцю з відміткою дати прийняття заяви, а другий залишається у інтернет-магазину. Бланки заяву наведені нижче.

При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт не порушення покупцем гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» становить 14 днів. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару Покупцю, в наслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання чи транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи (ст. 15 п.14 і ст. 17 п. 5 Закону «Про захист прав споживача»).

УВАГА: виробник залишає за собою право змінювати склад, комплектацію, колірну гамму товару, гарантійний період, технічні характеристики і т. д. Без попереднього повідомлення. Тому опис товару на сайті: колірна гама, комплектація, індивідуальні властивості – можуть відрізнятися, містити неточності. Уточнюйте характеристики, які вас цікавлять у оператора.

Якщо у Вас виникли будь-які питання, телефонуйте за контактними телефонами (). А так само пишіть нам на нашу поштову скриньку:

Ми обов’язково знайдемо максимально прийнятні ДЛЯ ВАС РІШЕННЯ!

Для оформлення повернення, будь ласка, додайте повний пакет документів, а саме:

  • копії перших двох сторінок паспорта;
  • копію ідентифікаційного коду;
  • заповнену заяву з Вашим підписом;

оригінал чека;

queries in seconds.